Constructie Tack werd in 1980 opgericht door ir. Herman Tack onder de naam
"Metaalconstructie Herman Tack", met als activiteit algemene metaalconstructie.
In 1982 werd een afdeling carrosseriebouw opgestart gespecialiseerd in de bouw van frituurwagens.
In 1983 verhuisde "Metaalconstructie Herman Tack" naar nieuwe gebouwen op hetzelfde adres.
In de loop der jaren kende ons bedrijf een gestadige groei van de omzet en personeel.
In 2002 kwam Peter Tack, zoon van de oprichter het team versterken als tweede zaakvoerder.
Vanaf dan werd gewerkt onder de naam "Constructie Tack".
Gezien het bedrijf uit zijn voegen groeide werd in 2005 de bedrijfsoppervlakte meer dan verdubbeld.
En ook in de toekomst zal getracht worden om deze opwaartse beweging verder te zetten.
In 2011 werd na lange tijd gestopt met het onderdeel carrosseriebouw en de bouw van frituurwagens.
De vraag naar frituurwagens was steeds verder in dalende lijn door het steeds moeilijker verkrijgen van vergunningen voor het plaatsen van frituurwagens. Daarnaast is er een steeds grotere groei in de metaalconstructie, waardoor het bedrijf zich verder heeft gespecialiseerd hierin.
"Metaalconstructie Herman Tack", met als activiteit algemene metaalconstructie.
In 1982 werd een afdeling carrosseriebouw opgestart gespecialiseerd in de bouw van frituurwagens.
In 1983 verhuisde "Metaalconstructie Herman Tack" naar nieuwe gebouwen op hetzelfde adres.
In de loop der jaren kende ons bedrijf een gestadige groei van de omzet en personeel.
In 2002 kwam Peter Tack, zoon van de oprichter het team versterken als tweede zaakvoerder.
Vanaf dan werd gewerkt onder de naam "Constructie Tack".
Gezien het bedrijf uit zijn voegen groeide werd in 2005 de bedrijfsoppervlakte meer dan verdubbeld.
En ook in de toekomst zal getracht worden om deze opwaartse beweging verder te zetten.
In 2011 werd na lange tijd gestopt met het onderdeel carrosseriebouw en de bouw van frituurwagens.
De vraag naar frituurwagens was steeds verder in dalende lijn door het steeds moeilijker verkrijgen van vergunningen voor het plaatsen van frituurwagens. Daarnaast is er een steeds grotere groei in de metaalconstructie, waardoor het bedrijf zich verder heeft gespecialiseerd hierin.